Deltagarinfo

Äventyrarna samlas på Ljungen torsdagen 9 maj för gemensam avfärd kl 8:00.
Hemfärd från Sonnarp till Ljungen på söndag 12 maj ca kl 12:30

Spårarna samlas på Ljungen fredagen 10 maj för gemensam avfärd kl 8,00.
Hemfärd för spårarna blir efter kvällsmaten ca. kl: 19:00 på lördagen 11 maj.

Scouterna skall ha ätit frukost innan.

Vi behöver hjälp av föräldrar med körning till och från lägret vi bestämmer vilka när vi träffas på morgonen för avfärd.
OBS! Alla skall hjälpa till att packa in all utrustning på Ljungen när vi kommer hem på söndag.

Det kommer att finnas en Tjolla (kiosk) på lägret och man kommer kunna handla godis, glass, läsk, chips, märken och ett litet utbud av profilkläder.
Ni får givetvis själv bestämma hur mycket pengar scouterna skall ha med sig, men vi rekommenderar max 60 kr/dag och man kan betala med kontanter, kort eller swish.
Scouterna ansvarar själva för pengar, kamera, telefon som de väljer att ha med sig.

Anmälan

Äntligen kommer våren och det är dags för Vårläger 9 på Sonnarps lägerområde utanför Åsljunga med temat vikingar.

Spårare:  10 maj – 11 maj
Äventyrare och Utmanare: 9 maj – 12 maj

Spårare förläggs i tält och Äventyrare i vindskydd tillsammans med resten av kåren och Utmanarna bor i utmanarbyn.

Lägeravgift:

Spårare: 300 kr (All Inclusive, fast man får hjälpa till)
Äventyrare: 620 kr (All Inclusive, fast man får hjälpa till)
Utmanare: 270 kr + mat som planeras och köps in gemensamt

Anmälan senast 29 mars
Efteranmälan senast 12 april (lägeravgiften är då 150%)

Detta formulär är inte längre tillgängligt.

Anmälningstiden har gått ut!