Har du bytt adress, telefonnummer eller e-postadress?

Du kan själv logga in på Scouternas Medlemsregister om du har en registrerad e-postadress. Scoutnet
Första gången får du trycka på ”Har du glömt lösenordet?” så skickas ett lösenord till din registrerade e-postadress.

Har du eller ditt barn slutat i Scouterna? Meddela det snarast till avdelningsledarna eller via formuläret nedan.

Din avanmälan stoppar utskick av fakturan för medlemsavgift samt påminnelser. Dessutom kan vi snabbare erbjuda en plats de som väntar när vi har kö.

Skicka in avanmälan

Avanmälan måste vara komplett och korrekt ifylld.

Familjescouting

Anmälan familjescouting

• Namnet på den som är ansvarig för familjen och även den som kan kontaktas om något inför mötet förändras.
  • Mobilnummer så det är möjligt att komma i kontakt med familjen ifall något oväntat skulle inträffa innan mötet.
  • Om du vill berätta något som kan vara bra för oss att veta.
  • Ifall du vill ha en bekräftelse på din anmälan.